Grafikon vlakové dopravy GVD 1994/1995
Do 31.12.1994:
Pobočné lokomotivní depo Kolín,
strojová stanice Chrudim:
Vozební rameno (Pardubice) - Rosice n.L. - Chrudim město - Chrudim - Chrast u Chrudimi - Žďárec u Skutče;
turnusová potřeba 2 x 752:
752.057-0
752.072-9
letmo nasazovány všechny ostatní stroje.
Pobočné lokomotivní depo Kolín,
strojová stanice Heřmanův Městec:
Vozební rameno (Kolín) - Přelouč - Prachovice;
turnusová potřeba 4 x 752, zařazení konkrétních lokomotiv do turnusu neuplatňováno:
752.053-9
752.054-7
752.055-4
752.056-2
752.071-1
752.074-5 přišla k novému GVD z VS Havlíčkův Brod
752.075-2
752.076-0
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Od 1.1.1995 Depo kolejových vozidel (DKV) Pardubice,
provozní jednotka Chrudim:
Vozební rameno Pardubice - Chrudim (- město) - Žďárec u Skutče;
turnusová potřeba 2 x 752:
752.057-0
752.072-9
letmo ostatní stroje 752, i pardubické stroje 753.
Depo kolejových vozidel (DKV) Pardubice,
provozní jednotka Heřmanův Městec:
Vozební rameno (Řečany n.L.) - Přelouč - Prachovice;
turnusová potřeba 4 x 752:
752.053-9
752.054-7
752.055-4
752.071-1
752.075-2
752.076-0
Letmo stroje 752 z Chrudimi, ale i pardubické lokomotivy řady 725 a 753.